רכיבי שירות גיבוי ענן
השירות כולל תוכנה המותקנת על המחשבים המגובים, וחשבון בשירות אליו מגובים הקבצים.
מדוע חשוב לגבות את מחשבי העסק לענן?
חשוב להחזיק גיבוי של המידע בעסק בשרת מרוחק חיצוני, כדי לשרוד אירועים כמו פגיעה ע"י וירוס הכופר, גניבת מחשבים. גיבוי מקומי לא תמיד נותן פתרון לאירועים אלה.
גיבוי בענן הוא קל ליישום, אין צורך לרכוש ולתחזק חומרה לביצוע הגיבויים.
שירות גיבוי למחשבים אישיים ושרתים
שירות גיבוי מקצועי למידע החשוב על מחשבכם או השרת, כולל שמירת היסטוריית גיבויים לטווח ארוך. העברת המידע המגובה דרך האינטרנט ושמירתו מתבצעים ביעילות רבה (ניצול אפקטיבי של החיבור לאינטרנט, ושימוש בשטח דיסק מועט ככל האפשר).
מה כלול בשירות?
נפח דיסק לשמירת גיבויים.
תוכנת גיבוי אוטומטית, השומרת גיבויים יומיים, גיבויים שבועיים וגיבויים חודשיים (ואף גיבויים שנתיים) של התיקיות שקבעתם.
בברירת המחדל נשמרים 7 גיבויים יומיים, 3 גיבויים שבועיים, 6 גיבויים חודשיים וגיבוי שנתי אחד.
גיבוי מהיר (קרוב למהיר ביותר האפשרי) כולל קבצים פתוחים הנמצאים בשימוש, המעתיק רק את המידע שהשתנה בתוך הקבצים.
תמיכה טכנית מקצועית 24 שעות ביממה.
אימייל יומי המודיע על כישלון או הצלחה בגיבוי.
במקרה של גיבוי שנכשל, תבוצע בדיקה של מומחה מיחשוב לצורך השבת הליך הגיבוי לסידרו. (אתם יכולים להיות שקטים שהגיבויים מטופלים).
הטכנולוגיות שבבסיס שירות הגיבוי
ShadowCopy – גיבוי קבצים פתוחים תוך כדי שימוש.
DeltaCopy – העתקה אל שירות הגיבוי רק של החלקים שהשתנו בקבצים. גם החלקים שהשתנו מועתקים בדחיסה דרך האינטרנט (כלומר הם מועתקים במהירות גבוהה יותר עם מינימום השפעה על חיבור האינטרנט שלכם)
Compression – כל הקבצים בחשבונכם נשמרים באופן דחוס.
Deduplication – דחיסה נוספת, ע"י הסרת הכפילות בין קבצים שונים שאתם מגבים. (אם תגבו שני עותקים של אותו הקובץ, על שרת הגיבוי יישמר עותק אחד).
אחריות על ביצוע הגיבוי
את ההתקנה הראשונית של תוכנת הגיבוי על המחשב או השרת במשרדכם יבצע יחד איתכם מומחה המחשוב שלנו, שייקח בחשבון את האפשרויות הטכניות הקיימות ויסייע לכם בבחירת המידע שיש לגבות.
פעמים רבות אנו נתקלים בארגונים שרכשו תוכנת גיבוי והפעילו הליך גיבוי, וכשהיה צורך לשחזר, הסתבר שהגיבוי לא פעל, בגלל שגיאה קלה לתיקון. הגיבוי הוא הליך המתבצע כל יום ודורש השגחה וניטור. בשימוש בשירות הגיבוי לענן המוצע כאן, מלבד הדיווחים האוטומטיים, המגיעים אליכם, אנו אחראים שהגיבוי שהוגדר יבוצע. כל תקלה קטנה תטופל מולכם ע"י מומחה מחשוב שיפתור את הגורם לשגיאה (ברשת שלכם או בשרתי הגיבוי)
הסבר מפורט יותר על הטכנולוגיות שבשימוש שירות הגיבוי
Shadow Copy – הטכנולוגיה המאפשרת גיבוי קבצים גם כשהם בשימוש. לדוגמא כשרוצים לגבות את דיסק C במחשב, יוצרים Shadow Copy. בעת יצירת ה Shadow Copy, לרגע קצר (בדרך כלל פחות משניה) מופסקות פעולות הכתיבה לדיסק. בסיום רגע יצירת ה Shadow Copy, משוחרר דיסק C והאפליקציות הפועלות עליו יכולות להמשיך לפעול כרגיל. כעת למחשב מוצג דיסק חדש, ה Shadow Copy, דיסק שהוא תמונה של דיסק C מרגע יצירת ה Shadow Copy (תמונה זו נקראת גם Snapshot). הנתונים בדיסק זה אינם משתנים. כעת מתבצע הגיבוי – הגיבוי אינו גיבוי של דיסק C כי אם גיבוי של ה Snapshot. באופן כזה אפשר לגבות קבצים פתוחים הנמצאים בשימוש. בסיום הגיבוי, מוסר ה Shadow Copy. הטכנולוגיה קיימת על מחשבים עם מערכת הפעלה Windows XP/2003 ומעלה, וכן על שרתי Linux ומחשבי Mac.
DeltaCopy – אלגוריתם המאפשר העתקת רק המידע שהשתנה בתוך הקבצים. לדוגמא, תוכנת הדואר האלקטרוני אאוטלוק שומרת את כל המיילים בקובץ אחד גדול. אם נעתיק ממחשבכם כל יום את קובץ האאוטלוק (שבהחלט יכול להגיע לגודל של 10GB), נאלץ להעביר דרך האינטרנט כל יום כמות גדולה של מידע (לדוגמא 10GB). בשימוש ב DeltaCopy, מושווה העותק שעל מחשבכם לעותק שעל שרת הגיבוי, ומועתקים רק הקטעים בקובץ שהשתנו. הקטעים בקובץ שהשתנו מכילים רק את המיילים של אותו יום. כך מתקבלת אותה תוצאה גיבוי יומי של קובץ גדול.
Compression – כל הקבצים בחשבון הגיבוי שלכם דחוסים. הם דחוסים בדחיסת lz4, דחיסה שמתאפיינת במהירות פעולה.
Deduplication – אם קיימים קבצים דומים בחשבונכם, החלקים הזהים נשמרים פעם אחת בלבד. לדוגמא אם אנו מגבים קובץ בסיס נתונים באופן יומי, כל יום יועבר רק המידע שהשתנה ממחשבכם אל שירות הגיבוי (בגלל השימוש ב DeltaCopy כמוסבר לעיל), כעת בחשבונכם לא יישמרו שני הקבצים הגדולים (גיבוי בסיס הנתונים מהיום וגיבוי בסיס הנתונים מאתמול), יישמרו שני קבצים דחוסים של הגיבויים (בגלל הדחיסה המופעלת בשירות), על הקבצים הדחוסים (שחלקים ניכרים מהם זהים) יבוצע Deduplication, כלומר החלק הזהה בין הקבצים ישמר פעם אחת. אם יש לכם בתיקיות המגובות קבצים זהים, הם יתפסו מקום בחשבונכם של קובץ אחד.
מחירים
המחיר תלוי בנפח הגיבוי וסוג הנתונים, אנא פנו אלינו לקבלת הצעה.
פרטי קשר
נטהוסט,
טל': 072-2785000
מייל: sales@nethost.co.il